28 Ağustos 2009 Cuma

Decorate Me!Decorate Yourself!

Çok sevdiğim bir mağaza var, her daim ürünlerini kontrol ederim. Konsept olarak da bana yakın, modern ve minimalist çizgileri taşıyor. Ve her hafta farklı ürünleri bulmak da söz konusu, yani, bu hafta almadığınız bir ürünü haftaya bulmak cidden zor. Ve tabii fırsat reyonları da oldukça cazip. Bu akşam sizinle Fırsat Reyonu'nda bulduğum bazı şirinlikleri paylaşmak istedim. Bu arada siteyi ziyaret etmek isterseniz adres burdadır.


Yukarıdaki sevimli yaratıkların adı, Sulama Konileri...
Özellikle, çiçek seven ama bakamayan kimseler için biçilmiş kaftandır.


Mumlara karşı farklı bir ilgim vardır benim. Severim kendilerini.Bilmem bana katılır mısınız ama sizce de rengi ve zerafetiyle hoş değil mi bu mumlar?


Ah nasıl da denk geldi de renkler uyumlu oldu, tabii motiflerde aynı. Demek ki teması aynı olan bir haftadan kalan ürünlermiş. Ama böyle askılar cidden evimizi daha da hoş gösterebilir.


"Minik Vazo Seti" ymiş adı. Ama pembe konseptiyle bu vazolar gayet şık durabilir. Ah almalıyım!


Ve ben bu aynaya bayıldım! Mozaik kenarları olan bu aynayı evimin girişinde ya da salonumun duvarlarında görmek istiyorum. Gerçekten çok beğendim ama ne yazık ki sadece tükanlardan alabiliyormuşuz, internet sipariş hakkı bitmiş...



Hem kelebek hem de pembe...Yukarıdaki mumlar ve vazoyla bezenmiş bir masada bu kelebekler de olursa süper olur kanımca...Denemeliyim!!!


Ve rüzgar gülü! Çok seviyorum. Nedense bana Akdeniz'in ve Ege'nin o doğal güzelliğini hatırlatıyor bana rüzgar gülleri.Sanırım kırsal ortamların bu tip dekorları kaldırmayacağını düşünüyorum. Hoş, bizim evimizde de var, ama sanki denizden gelen bir rüzgar gerek bu güle!!!


Ama buna cidden bayıldım! Kirli çamaşırlarımı koymaya kıyamam ki...Ne kadar güzel duruyor ama. Belki denesem dikebilirim, her ne kadar yetenek sıfır da olsa ama çok cici di mi?


Offzz...Üniversite yıllarımda- geçen sene mezun oldum:)- hep evime puflar almak istedim ama öğrenci harçlığının adı vardı, alamadım ama kendi evim olunca alacağım puf puflar...Rengine bayıldım, yavruağzı diyorlar buralarda...Turuncumsu birşey...Güzel ya!!!


Ne sevimli bir kız di mi? Ama renklerin uyumu ne kadar hoş! Pembe ve turuncu ağırlıklı bir odada cidden hoş durabilir. Ah ah...


Ve güzel anları ölümsüzlendiren fotoğraflarmış ya, o zaman çerçevede çok önemli!Bizim de var böyle çerçevelerimiz, hatta anneciğim abarttı her köşeye bize dair fotoğrafları astı, çerçeveler yerleştirdi ama ben de seviyorum fotoğrafları...

Kendimce sevdiğim şeyleri sizlerle paylaşmak istedim, olur da bana bunlardan herhangi birini hediye etmek isterseniz, hayır demeyecek kadar yüzsüz olabilirim...

;)

Kaynak: Tchibo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails