17 Ağustos 2009 Pazartesi

Bir Sen Kaldın CY



CY dinliyorum yine...

Yine aynı geyikvari ama lafı oturtan sözleriyle neler ifade ediyor! Ah CY bi bilsen şiirlerin benim için neden bu kadar çok anlamlı,neden bu kadar çok kendimi onlarda buluyorum, sen de şaşırırsın...

"Bir at ve bir kelebeğin imkansız aşkını" anlattı yine...
Ve Mezdeke eşliğinde...Allah'ım bu kadar imkansızı bir anda imkan-lı hale getiren CY'den başkası olamaz sanırsam...Gülmekten yarıldım bir yandan içim içim tuhaf hissederken...

Çok yaşa CY ya...

Uzun süredir hiç bu kadar gülmemiştim, halen de gülüyorum. Ama tuhaf ama nasıl da başardın sen beni ağlatırken güldürmeyi...

Yarabbim...

"Kupacı Mutlu" diye uydurmaca bir köşe icat etti pat diye ki şu an canlı yayında yine...
Allah'ım ya deli oldum. Yeter CY yeter yaa...Off iyi ki varsın...

M: Bir alana bir bedava sevgili kampanyası...
M: Kısa boylulardan sevgili olunmaz...
CY: Sen beni mi kastediyorsun ya, benden de sevgili olabilir...
Olabilir mi? Olabilir mi? Bakın kurşuna dizerim sizi...

Aha...Aha...
Keşke olayı baştan bir anlatabilseydim...
Aha...Aha...
Deli oldum...
Aha...Aha...

Ya nasıl başarırsın bunu...Evet, hep dinliyordum önceden de ama...Uzun süredir küsmüştüm...
Ama an itibariyle barıştım. Barıştım ki beni güldüren "TEK" insan...

VE,
O buğulu sesiyle birazdan okuyacak...Yine okuyacak...OF hem de KİTAB-I SENGİ MEZAR'ı okuyacak;hem de, Orhan Veli'den...

Offf...

Okusun varsın okusun...
Zaten dört bir yanımda şiirle kuşanmışken...
Sen oku be CY...

Hiçbir şeyden çekmedi dünyada
Nasırdan çektiği kadar
Hatta çirkin yaratıldığından bile
O kadar müteessir değildi;
Kundurası vurmadığı zamanlarda
Anmazdı ama Allah'ın adını,
Günahkar da sayılmazdı.
Yazık oldu Süleyman Efendiye
Mesele falan değildi öyle,
To be or not to be kendisi için;
Bir akşam uyudu;
Uyanmayıverdi.
Aldılar, götürdüler.
Yıkandı, namazı kılındı, gömüldü.
Duyarlarsa olduğunu alacaklılar
Haklarını helal ederler elbet.
Alacağına gelince...
Alacağı yoktu zaten rahmetlinin.
Tüfeğini depoya koydular,
Esvabını başkasına verdiler.
Artık ne torbasında ekmek kırıntısı,
Ne matarasında dudaklarının izi;
Öyle bir rüzgar ki,
Kendi gitti,
İsmi bile kalmadı yadigar.
Yalnız şu beyit kaldı,
Kahve ocağında, el yaz işiyle:

'Ölüm Allah'ın emri,
'Ayrılık olmasaydı.'


VE okuyor...
VE yine...
VE duygusal...
VE final...

----

Yapma be CY..
Bu fonla bu şiir...
İyice beni benden alma...
Neden herşeyi bu kadar zor herşey hayatımda...

----

YAŞA CY!!!YAŞA!!!
Ama ama...

VE,

"Uçurumun Kenarındayım HIZIR!"...

VE CY...

VE...

Benim parçamla okudu...


"kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgarına
ey ufuklar diyorum yolculuk var yarına
ayrılık görünmüşken yar tutmuyor elimden
misafirim bugün ben gurbet akşamlarına"

VE,

GİTTİ!!!BİTTİ!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails