24 Ağustos 2009 Pazartesi

BKBM vs SW


An itibariyle Show Tv'de yeni başlayan saçmalığın açık örneği olan bir program izliyorum.
Adı, Benim Kocam Bir Melek.

Programın amacı sözüm ona kocaların eşlerinin ne kadar yorulduğunu anlaması falan filan. Daha öncesinde de yakın fakat farklı versiyonda bir program vardı başka bir kanalda. Adı neydi hatırlamıyorum, hoş, çok da önemli değil ama ay ne salak saçma bir program...

Adamcağız(!) diyor ki, Hiç bir kadın benim kadar hızlı hareket edemez. Ohanda!Nasıl da bir atış ya!Siz de bana diyebilirsiniz, kapat, izleme, kendine işkence etme diye.
Evet, olabilir. Ama bu saatte ne izleyeceğim?!Yahu izlemesem de olur tabi ama...
Ay ne bileyim...

Kıl oldum ya...Bir de şu an yarışan adam salak salak Cem Yılmaz taklitleri yapıyor, aptal aptal konuşuyor. "Efendim toz almak için nemli bez gereklidir de bıdı bıdı bıdı..." Hadi ya?!

Yahu birisi şu adama Cem Yılmaz olmadığını anlatsın...
Yarışmacıyı denetleyen kadınlardan birisi de aynen bu adam kadar saçma,
"Benim eşim erkek olarak yapıyorsa..."Hönk!Genelde kocalar erkek oluyor zaten.
Ayy cidden adama kıl oldum...

"Hanginiz banyoyu temizliyorsunuz, yıkanırken temizlenir zaten..." ve halen tipik Cem Yılmaz tripleri....Yahu sen Cem Yılmaz değilsin...
Ah sinir oldum...

Bir kafa atasım geldi...Cidden kıl oldum.
Cidden bu programı neden yapıyorlar? Reytingse reytingine...Ay gıcık oldum...
Oh değiştirdim...

Açtım mis gibi TNT'imi...
Oh Silent Witness var hem de...Yahu adamlar program yapıyor, dizi çekiyor...
Biz ise halen dandik şeyler yapıyoruz...
Yahu ilerlemek adına birşeyler yapmak yerine neden seviyesi düşük, salak şeyler yapıyoruz?!

Cevabını bilen varsa bana da söylesin lütfen...
Ve sizinle çok sevdiğim bir fıkrayı paylaşmak istiyorum, eminim çoğunuz da biliyorsunuz ama olsun.Biz ne deriz ne yaparız bilmem ama fıkranın içindeki ironi beni her daim gülümsetir...

VE FIKRAMIZ,

Uluslararası ölçekte bir kadın araştırması yapan sosyolog, dünyanın çeşitli ülkelerinde kadınlara bir soru sormuş:


"Kocanızı başka bir kadınla yakalarsanız ne yaparsınız?"



Soruya ülkelere göre verilen yanıtlar ise şöyleymiş:



İsveçli: "Neyimi beğenmediğimi sorarım"



Rus: "Evi terk ederim"



Fransız: "Sesimi çıkarmam, sevgilime gider beni teselli etmesini isterim"



İtalyan: "Kendimi vururum"



İspanyol: "Kocamı vururum"



Yunanlı: "Her ikisini de vururum"



TÜRK: "Benim kocam yapmaz!"

Aha aha...

Tabii yapmaz(!)...:)

DipNot: Adam mercimek köftesi yapacakmış, yeşil mercimek aldı ve aynen şunu diyor, "Ben ömrü hayatımda ilk kez alışveriş yapıyorum."Oha! diyoruz...Marifet gibi bunu anlatıyor bravo!!!

3 yorum:

  1. yaa hakikaten inanılmaz boş proğramlar var.bencede seyretmemelisin.
    fıkrada tam türk kadınını sigeliyor.
    birde şu lafa gülerim:ben bilmem beyim bilir.

    YanıtlaSil
  2. Durum haller bakış açıları tebessüm :) NoNeLeSS çok merci efenim kendinize de haksızlık etmeyin ama sevgiler

    YanıtlaSil
  3. @Sevgili SihirliEller,
    Evet boşlar, aslında izlemem için bir nedende yok ama işte böyle resmen tırnaklarımı kemire kemire izliyor ve sonrasında da sinir oluyorum:) Aslında beylerini kendinden üstün gören kadınlara da yazık, öyle görmüşler ama olmaz ki aaa...
    Gerçi burası Türkiye, olmazı da oldururlar:)

    @STİL DİREKTÖRÜ,
    De Rien madam ama ben gerçekleri söyledim, cidden stil sahibi olsam da bir albenim yok gibi geliyor, hoş belki de son zamanlardaki ruh halim buna etki ediyor ama bu ruh hali sizin gibi ustalar karşısında susmak gerekiyor, bunu bilecek kadar bilincimi kaybettirmedi;)

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails