21 Ağustos 2009 Cuma

Bir Öğretmenin İsyanı...


Günaydın Blogcuğum,

Ramazanın yeniden hayırlı uğurlu olsun. Evet, bugün Ramazan'ın ilk günü.Evet, Rabbim hayrından verecek bize,tek umudumuz bu. Her ne kadar kardeşimle Badem yüzünden tartışmış da olsam, anneciğim anneannem ameliyat olduğu için Ankara'ya da gitse, evet, bugün belki diğer iftarlar gibi iftarlarımız da olmasa bugün niyetliyim. Allah kabul ederse...

Ama sevgili blogcuğum,(sana bir isim vermek gerek, böyle olmuyor, neyse düşünürüz),yine pek de hoş olmayan sinir bozucu, ruh daraltıcı bir haberle güne başladık. Bilindiği üzere, bendeniz sabahları bütün haberleri  okurum, en gereklisinden en gereksizine kadar hepsini bilmeliyim ki iki kelam laf edebilmeliyim yeri gelince. 

VE tabii ki klasik MEB ile ilgili haberler...
Keşke okumasaydım, okuduğuma pişman oldum. Daha ne kadar bu sistem devam edecek Yarabbim! Bilemiyorum, cidden nutkum tutuldu! Tutuldu ya! 

Bu haberi lütfen bir okuyun, okuyun bakalım da Türkiye'nin gerçeklerden gerçek acısına çaresizce bakan biz öğretmenleri bir kez daha anlayın! Yahu nereye kadar sürecek bu rezalet?! Haberde gördüğünüz gibi diyor ki,
"Diyarbakır'a 3000 öğretmen gerekirken, Türkiye genelinde 7000 öğretmen atanacak!".Yani, sadece 3000 açık var demek, hem de bu sadece Diyarbakır'da...Gönderin beni. Giderim. Cidden gönderin. Gitmeyen en ... 
Tövbe! Ramazan ramazan oruç oruç şimdi saydıracaklar....

Evet, her kim okuyorsa ya da kayıtlarımız inceleniyorsa varsa böyle bir şey,ben Diyarbakır'da görev yapmak isteyen, İngilizce Öğretmeni'yim. Aynı zamanda, Almanca eğitimi de verebilirim, tabii bir kaç dil daha...Ancak, gerekirse, benimle beraber Almanca öğretmeni olan arkadaşlarımı da atayın! Evet, atayın. Sobalı köy okullarına atayın. Atamamı yapın! Siz gerekeni yapın, ben de gerekenin en alasını yaparım. Yaparım, öğrencilerime sorun! Sadece öğretmen değil, yol gösterici de olurum ki zaten benim görevim sadece eğitmek değil!Atayın beni! Ben ve benim gibi idealist olan, halen ruhunu satmamış, öğretmek, öğrenmek aşkıyla yaşayan bizleri atayın!Sevgili Gaykedi'nin dediği gibi, bizler gibi idealizmi yaşatmaya çalışan gençleri atayın!Gıkım çıkmaz! Derdim para pul değil, muhakkak ki karnım doyar, derdim eğitim! 

ATAYIN! 

BENİ EN SINIRA ATAYIN!

AĞZIMI AÇARSAM BENİ TAŞLAYIN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails