14 Ağustos 2009 Cuma

Tuhafım,Tuhafsın,Tuhafız!


Ben deli miyim yahu?!
Bu aralar ne kadar tuhafım di mi?Az önce neşeli şeyler yazarken şimdi için garip,tuhaf bir hüzün sardı. Anlamadım, anlayamıyorum...
Nedir bu içimdeki şizofrenik hareketler...
Yoksa çıldırıyor muyum?

Rabbim aklımı koru!!!

Cidden kendimi bir tuhaf hissediyorum. Belki hayatımda birçok gerçek değiştiği içindir bu tuhaflık. Ama sanki üzerime ölü toprağı serpilmişcesine kabuk tutmaya başladım sanırım. Ayy hadi NoNeLeSS silkelen ama...

Sanki eskiden daha aldırmaz, daha mutluydum; daha doğrusu, aldırıyordum ama yine de uykularımı düşüncelere yenik düşürmüyordum. Çok şükür yine Rabbim'e, yine de mutluyum...

Ama işte biraz tuhafım...Huzura kavuşamıyorum gibi sanki...

Tuhafım işte...

Tuhaf...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails