22 Ağustos 2009 Cumartesi

Ve Bugün...


Ben bu fotoğrafı çok seviyorum blog...

Ne kadar rahatlatıyor beni bilemezsin. Foto'daki yaşlı delikanlı benim bir dönem beraber çalıştığım iş arkadaşım, sevgili hocam...Kendisine burdan saygılar sunarım.

Ne kadar da güzel ah şehr-i İstanbul! Ne özledim ne özledim bilemezsin be blog!

Aslında bu blogu yazarken hiç aklıma gelmedi bu fotoyu burda sizinle paylaşmak.Aslında sadece selam verecektim ama nedense bir anda bu fotoyu sizinle paylaşmak istedim. Çok yoruldum bugün. Malumane dün de geç yattım ve sabah da erken kalktım. Ee bünye oruçlu ama bir o kadar içi rahat yorgunlukta buralarda...
Az önce iftar için hazırlıkları da tamamladım. Annem halen Ankara'da, ne zaman da gelecek bir fikrim yok.Gelmesin, annesiyle biraz daha zaman geçirsin istiyorum aslında. Çünkü dünya hali...Allah'ım hayırlısını nasip etsin ama her şey gerçek bu hayatta! O yüzden kalsın istiyorum...

Bir yandan yemekle uğraşırken bir yandan da Badem beyimizin oyun istekleri vardı ama çok şükür sütünü içti oğlum ve şu an her zamanki yerinde, balkonda, sandalyenin altında mışıl mışıl uyuyor. Yaramaz ve şımarık bir oğlum var ama öyle sevimli ki kızamıyorum bile...

Ay yoruldum cidden...Ruhani yorgunluk bir ayrı ama...

Aman neyse...

Ben biraz dinlenmek üzere, huzurlarınızdan ayrılıyorum efendim!

İftardan sonra görüşmek üzere, kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails