13 Ağustos 2009 Perşembe

Beklemek...

Beklemek...

Bekle babam bekle...Sonuna kadar bekle...Beklesene...
Neyi?!
Sonunda ne olacak ama? Bekleyelim de...

Hiç farkettiniz mi birşeyleri elde etmek için her zaman sabırla ya da sabırsızlıkla beklemek zorunda olduğunuzu? Ben farkettim...Eminim benim gibi çok insan da farketti...

Aha...

Ben de kendimi farklı mı sandım sıradanlığımı anlatırken...
Neyse konumuz bu değil...

Beklemek...

Bir yere gitmek için uçak beklemek, biriyle buluşmak için birisini beklemek, saçınız kesilsin diye kuaföre gidince sıra beklemek...Ne farkı var bekle babam bekle...

BEK-LE-MEK!!!

Bu sene bolca yaptığım ve eminim ki ömür boyu yapmak zorunda olduğum sayılı eylemlerden birisidir...Avutmak için kendimi bi de Hayırlısı,Nasip,Kısmet naraları atıyorum ya Allah'tan müslümanım...(Daha öncesinde de buna değindim sanırım kıh kıh:))

Kardeşim der ki,

Bak ben bekledim ve oldu abla, sen de sabırla bekle, dua et!

Ediyorum ki zaten...Duasız ayakta nasıl kalsın bu dünya? Ediyorum zaten, etmesem nasıl ayakta kalırım, nasıl tahammül ederim ki yaşama, kendime?!

Ama açıklansın artık ya...

İyi ya da kötü bir cevabım olsun...
Olacaksa olsun olmayacaksa Kısmet değil olmasın...
KPSS zaten başlı başına bir sıkıntıyken bünyede aaaa ama aaaaaaaaa bu kadar da yüklenilir mi?
Tamam, sonuçlar açıklandı kabul ama ama aaaaaaaaaaa barajlar ne oldu?
Tercih yapacak mıyım, daha doğrusu yapabilecek miyim bir öğreneyim ama di mi?

Aaa...
İsyan edesim var...
Aaa...

---

Zaten o kadar çok şeye sabır gösteriyorum ki...

Bekliyorum...

Susarak, özleyerek bekliyorum ama artık bu kadar da olmaz...
Sayın yetkililer, lütfen artık bu sıkıntıya bir çözüm, bir açıklık getirin...

Yoksa...

Çıldırmaya az kaldı DOKTOR'UM nerde???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails