28 Ağustos 2009 Cuma

Anımsıyorum...



Bir iftar sonrasına hoşgeldiniz efendim.

Aha...

Bugün değişiklik olsun diye aslında iftar sonrasında seni rahat bırakmak istemiştim blögcan ama sonra dedim ki ben yokken ne yapar ne eder.Aha...Saçmalık hat safhasında...Bugün ne yemek yapacağımı bilemedim,sonra geçen seneye geri dönmek istedim.Geçen ramazanda da Türkiye'deydim ama öncesinde öğrenciydim.Ah ah...
Öğrenci ne yer? Aslında parası olunca en zenginden daha zengin herşeyi yer ama ya parasızsa? Çorba,makarnadan daha anlamlı daha lezzetli yemek var mıdır? Yoktur tabii.Hele bi de makarnanın yanında kola, yoğurt ya da salata varsa oooh demeyin keyiflere...Ne yani kola alacak paran da olmadı derseniz, evet,kimi zaman olmadı.Ekmeğin 1,5 tl olduğu bir ülkede burslu okuyunca olmuyordu. Burda 3 e 5 e karın doyarken orda 3 e simit 5 e sandviç alınıyordu. Olsun ama güzeldi...


İşte bugün o geldi aklıma, makarna çorba takıldık kardeşimle.Oh yanında mis gibi naneli yoğurt...
Hamd olsun! Ama işte bir an nasıl duygulandım size anlatamam.Tuhafsadım.Hayatımın en anlamlı,en yorucu ve belki de asla vazgeçmeyeceğim 4 yılını geçirdiğim 2.vatanım Gazimagusam'dan Kıbrısım'dan ayrı geçirdiğim 2.ramazandı.Tuhaf!Şimdi oralarda benim yerime benim gibi oruç tutanlara selam olsun!

Bugün kahve de yapmadım kendime, öğrencilik yıllarımdaki gibi çay demledim.Peh! Ne zordu ama ne güzeldi ya! Geçen annemle konuşuyordum da, ben de cidden deli cesareti varmış, nasıl da kendime güvendim,gittim ve okudum.Bilmem yaptım ama aferin bana be!

Napaim be gardaş basen yapar insan böyla çılgınlıklar,biling benda zamanında az deli deyildim.Eee yaşlanırık, hayat deyişir,zaman deyişir,herşey deyişir be gardaş, isderim gi herkes gibi benda tam huzur bulayım ama olacag be gardaş inanırım...

Selam olsun Kıbrıs'a...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails