19 Ağustos 2009 Çarşamba

Acaba Kimin Ayıbı?!

Şu paraları istemeyen var mıdır acaba?!

Eminim yoktur. Kim bu kadar paraya yok diyebilir ki? He, belki fazla bir şey yok ama havadan gelen paraya kim hayır diyebilir? (Aynı soruları soruyorum evet evet ama bu soruyu defalarca sorup da kendime güzel bir cevap bulmam gerek!)

Az önce bir haber okuyordum, bu haberde insanların haksız yere aldıkları paradan bahsediliyor. Evet, belki de insanlar haksız yere para almaktadır ya da yaptıkları eylem etik değildir ama bu kimin ayıbıdır? Acaba bu insanlar belki de düzgün giden evliliklerini bir çırpıda adliye koridorlarına taşımaktan hoşlanmakta mıdır?
Ya da yapılan eylemin yanlış olduğunu bilmiyor mu? Tabii zaten milletimizin zeka seviyesi yüksek değildir, zaten herkes şerefini,gururunu kaybetmiştir de böyle oyunlara girmiştir...

Bırakın ya bunları...

Görüyoruz, her şey ortada işte.Tabii her şey devletin suçu değil ama her gelen önce kendi kesesini doldurmasa, Devletin malı deniz, yemeyen keriz,  diye bir atasözü çıkmazdı heralde. 
Ne yazık ki acınası haldeyiz. Kendi öğretmenini atayamayan, önüne milyonlarca prosedürle karşılaştıran hangi devlet? Okumuş insana değer veren bir devlet, bir ülkeyiz sözüm ona. Acaba hangi ülkede işletme mezunları açıkta kalmakta ve hangi pazarda üniversite mezunları pazarcılık yapmaktadır? 

Tenzih ediyorum, amacım kimseyi kırmak, rencide etmek ya da aşağılamak değil ama bu bir gerçek! Bavul ticaretine başlayan Ruslar gibi olacağız diye korkuyorum. AnimAllah böyle bir şey olursa ne oluruz bilemem!

Peki, söyleyin şimdi bana bu ayıp, bu günah kimin? 
Suçu açlıktan ölmektense böyle dalaverelere giren insanların mı yoksa her şeyin iyisini bildiklerini iddia eden devlet büyüklerinin mi?

Acaba ayıp kimin?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails