6 Temmuz 2009 Pazartesi

Yanıyor!!!


Anaaa...

Yanık kokusunu aldınız mı ?

Yanıyor yanıyor...Yangın var...

Aha...

Ne?! Hönk...

Az önceki anlık msn konuşmasından alıntı yaparak başlamak istiyorum bu bloga:))(Sanki yok deseniz başlamayacağım, bende ki de laf işte:))

Canım ciğerim biiiiitanem Ecem ve ben:)

Ü- Midem bulanıyo:S
E- Aşkııım stres yapma...
Ü- Ayyy ama elimde değil...
E-Canııımm ben de yapıyorum ya manyak mıyız neyiz? Devamlı bişilerle meşgul beynimiz:D
Ü-Ebet yaa, delireceğiz bir gün yanacak devreler:D

E-Kıskıskıs(Smiley yok ki burada:D) Deliii


Ü-Efendim akıllım:D


E-Ultra akıllı:D
Ü-Ayyyy olmadı bu ultra aslan gibi
E-Kıskıskıskıs


Aha...

Evet, sıyırdık...

Cidden devreler yandı, Ecem yine sağlamdır, o çooook güçlüdür de :D ben de yandı...

Aman yansın, koca Roma yandı, devreler yansa ne olacak...

Ece'mmmm hayatım benim...

İyi ki varsın can yoldaşım...

Can kardeşim...

Tek dostum...

Yoksa bu yangın çekilmezdi ki...

Ahaa....

Cabin crew cross check...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails