8 Temmuz 2009 Çarşamba

Veni,Vidi,Vici

Son zamanlarda Kayseri'de hızlı şekilde sayısı artmaya başlayan cafe-bistro'lardan bahsetmek istiyorum. Her ne kadar "bistro" anlayışı, henüz şehrimizde oturmasa da gelecek zamanlarda bu anlayışında oturacağından umutluyum...
Açılan her mekan,"insanı cezbeden ortamlar, piyasa mahallisi" olarak Kayseri gençliğinin literatürüne geçmektedir. Dolayısıyla, insanlar kulaktan dolma haberlerle, "Eveeettt bende gitmeliyim" gazıyla bir anda bu mekanlara akın yapmaktadır. 
Bu genç nesil, bir gurme edasında (!) ortama gitmekte ve ortamın sadece kız sayısına bakarak mekanın kalitesini onaylamaktadır. Oysa ki, anlayış noktasında hep farklılık yaşayan ben ve ben gibiler, gidilen mekanın iç dizaynına, koltuklarının rahatlığına ve dahası (ve belki de en önemlisi) kahvesinin kalitesine bakmaktadır.
Evet, kahve...Belki de hayatım boyunca vazgeçemeyeceğim damak tadım...
Ve bu kahve konusunda, üstüne tanımayacağım tek yer...STARBUCKS!!!
STAR cidden STAR!
Aha...
Ancak ne yazık ki, Kayseri'de mevcut surette, ne bir Starbucks ne bir Gloria Jeans ne de Kahve Dünyası mevcut; dolayısıyla, bize düşen burdaki ortam yapılan kafeler arasından bir seçim yapmak...Shakespeare'in Kayseri şubesi ne yazık ki yüz karası olduğu için, tercih edilebilen, Alparslan mekanlarından sanırım teki, KAFFERENGİ!
Ortam oldukça sıcak...Mutlaka bu kafede sadece ortam için gelen conconik vakalara rastlamak mümkün ama en azından daha elit. Gerek servisi gerekse kahve tadı olarak gerçekten tebriği hakeden bir mekan. Bir şans eseri, KPSS günü, aynı sınıfta bu güzel kafenin Halkla İlişkiler Müdürü'yle de tanıştım. Nilay, benim meslektaşım olmasına rağmen, bu kafeyi işlettiğinden bahsetti ve biz de birçok noktayı konuştuk. Sonrasında, gerçekten güzel bir günü geçirme fırsatı yakaladık. Dilerim sınavımız da iyi bir sonuç bırakır da o gün daha da anlamlı olur.Burdan Nilay'a selamlar...Kulakların çınlasın canım meslektaşım...
Kafferengi, birçok kafenin olduğu caddede yer almasına rağmen, farkını belli etmektedir.(Amacım reklam değildir, sadece mekan fakiri olan biz Kayserililere az çok yardımcı olmaktır.)
Gidilesi görülesidir...
Eminim, siz de çok beğeneceksiniz...
Kahve'yle kalın...;)
PS: Bu kafe az biraz fiyat bakımından tuzludur, ama değer; ayrıca, K.Park'ın oraya gidince mekanın farkını siz de tasarımı ile göreceksiniz...Allah aşkına, kaç kafede Piano var?! Deneyin!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails