8 Temmuz 2009 Çarşamba

Taze Gelin Şaşkın Damat

Aha...

Günaydınlar ki...

Sevgili blogcuğum,

Aha Aha...

Sabah sabah gülme krizine girme sebebimi anlatmak istiyorum. Zaten bu yüzden çapağımı bile silmeden pc başına geçtim. Çünkü öyle şaşkındım ki, anlatmazsam birine ayyy çatlardım. Ee kardeşim uyuyor, melek annem de yine sabahın körüyle işe gitti:( (Bu da ayrı bir konu:()
Msn'de de kime anlatsam olmaz...

Çok mu abarttım?!

Bugün mesaj geldi, sabahın köründe...

"Hocam merhaba ben X, yarın akşam şu düğün salonunda düğünüm var, bekliyorum kesin."

Hönk?!
Nasıl ya?Kimin bir dakika...Mesajı defalarca okudum, evet, düğün diyor, benim diyor...
Bir karışıklık oldu sanırım, dedim ama yooo numara X'e ait. Avea Sms çılgınlığına katılarak sms aldık ya:), mesaj attım;

"X sen misin?Şaka dimi bu? Dimi dimi? Bir dakika sen daha 17'sin nasıl oluyor?"

(Cevap gecikmedi)

"Hocam, evet ben X, bunda şaşıracak ne var, hem ben okulların kapandığı gün 18'ime girdim ya...Ya hocam n'aparsın sevdik, işte yarın gelin haaa...."

Evet, 18'ine girmişti ama daha Lise 4'e geçti, ama daha çocuk, sevsin tamam da...
Detayları öğrenemedim ama kızı sevmiş, vermemişler, kaçırmış...
(Evleri Altınoluk'ta, ordan Beştepeler'e kaçırmış Allah seni davul etsin X, evlerine gitseydin daha iyiydi...)Kızın ailesi de evlenecekler demiş...

Kız 16, erkek 18(!)...

Aha...

İçime cin mi girdi yau! Şaka mı ne?!
Lise 2-Lise 4...Daha ergenler ya,çocuklar...Nasıl bir mantıkla evlendirirler...
Abartma Üfi, diyeniniz olabilir ama abartılacak bir durum. Tamam, kabul, doğuda 13- evlendiriyorlar ama bunlar okuyan çocuklar, kafaları nasıl çalışmaz...

Aha...

Ne günlere kaldık...
Bunlardan ne köy ne kasaba olur...Aynı lisede okuyan 1 çift karı-koca...
Eş'leri yani. Ula çıksanız olmaz mıydı? Evlilik nedir? Oyuncak mı? Sonra artan boşanma sayısı...
Bunlar sıkılacak 2 gün sonra. Sonra ne olacak? Vebalini kim çekecek?
Hoş artık gelin(!) hanım okula gitmez, eşini bekler dantelini işlerken...

Bırakın ya...

"Nerde bu devlet, nerde bu millet?" diye nara atıp her şekilde devlete çamur atan Ey İnsanlar,

Uyanın da çevrenizdeki şu bozukluklara bir DUR!!! diyin...
DUR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails