6 Temmuz 2009 Pazartesi

Engel Tanımaz Yazma İsteği


"Sevgili blogcuğum, Bugün ben daraldım..."

Aha....


Biri beni durdursun ya...

Yazdıkça yazasım, saydıkça sayasım var...
Ne çok şey birikmiş içimde...
Olmaz, yeter...
Ama yetmez...Sayfalarca yazasım, içimdekini dökesim var...
Ama yetmez bu da yetmez...
23 yıllık ömrüm kelimelere nasıl sığsın...
Acaba sıkıştırılmış dosya mı yapsak...


Aha...

Kesin çıldırıyorum... R.E.M'den "Losing My Religion" dinlerken dım tıs dım dım tısss...
Gel de yazma...
Bir yandan MSN denilen çılgınlıkta Türkçe'nin önemini tartışırken, bir yandan Cabin Crew naraları atarak Ececiğimle heyecanlanıyoruz...
Karıştı, herşey gibi... Cümlelerim, kelimeler...
O zaman koyver gitsin...

Susmayacağım, işte hep yazacağım, kime ne yazacağım...


Kimi zaman saydırırken x'lere kimi zaman duygularımı taşıyacağım...


Engellenemez, engel tanımazım...


Aha...


Bu benim...İşte ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails