6 Temmuz 2009 Pazartesi

İçimizdeki Öküz...

Aha...

Nedir bu?Ya içimizdeki öküz mü? Yok artık daha neler...
Ama gerçek değil mi acaba?
Gerçek gerçek...
Hem de yadsınamaz bir gerçek...

Ki Bülent Akyürek'te son kitabıyla, "İçimizdeki Öküze Oha!!! Deyin" demiş...
Evet efendim, kendisi kişisel gelişim kitabıdır ki sayın Akyürek kitabını, Kişisel Geriliyiş dalında bizlere sunmaktadır...

Aha...

"Kişisel Geriliyiş de nedir anacıııım???"
Önce saçma da gelse, sonra evet evet buldum dedirtiyor insana.
Şimdi size kitabın detaylarını anlatacak değilim ancak bu kitapla beraber birçok gerçek sahte, birçok doğru yanlışmış anlaşıldı...

Bu kitapla, kişisel gelişimi, hatta kendi kişisel gelişimini sorguluyor, sonra "bir halta yaramıyorum atın beni çöpe" diyorum...

Her insan, her birey aslında bir öküz.
Evet, yanlış duymadınız, hepimiz birer öküzüz...
Toplum içinde ya da tek başımıza kaldığımızda bu öküzlüklere tanık olmak aslında hiç de zor değil...

Bana birini gösterin ki şöyle gerine gerine geğirmeyen? Var mıdır? Yoktur...
En süslüsü, en kokoşu, en zengini keza en fakiri gerine gerine geğirirken kanımca insanlıktan çıkıp içindeki öküzü özgür kırlara bırakmaktadır...

Öküz işte...Bildiğimiz hayvan...Hoş bazılarımız insan kılığında hayvan ama bu öküz ayrı öküz...
Hay içimizdeki hayvan sevgisine de olabilir...

Yapılan öküzlükleri tek tek teeek sıralamak şimdi çok yoracak beni, bu yüzden hep beraber, barış için, insanlık için, içimizdeki öküze ohaaaaaaa!!! diyelim...

Oha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails