25 Temmuz 2009 Cumartesi

"Vefa"

Her kimden vefa istediysem ondan cefa gördüm;
Kimi gördüysem vefasız dünyada, onun vefasızlığını da gördüm
Kime derman için derdimi açtıysam,
Onu benden bin beter dertli gördüm
Kederli gönlümden kimse üzüntülerimi gidermedi.
Esenlikten dem vurarak beni teselli edecek dostlarımı iki yüzlü gördüm
Ne zaman umut yoluna ayak bastım, başım dönüp durdu.
Emel ipinin ucuna yapıştım elimde ejderha gördüm
Ey Fuzuli, artık insanlardan yüz çevirirsem beni ayıplama.
Çünkü kime yaklaştıysam ondan belanın yüz türlüsünü gördüm

FUZULİ

Ah ah ne güzel söylemiş üstad Fuzuli...

Vefa...

Daha önce şurada da size hatır, gönül, vefadan bahsetmiştim. Vefa...Sözlük anlamı nedir ne değildir, herkese göre farklılık gösterir mi bilemem ama benim için öyle bir anlamı var ki bu kelimenin...İnsanı insan yapan değerler arasında belki de en önemlilerinden birisidir.

Yazık!

Din din diye ortalığı yakıp yıkan bizler, nedendir ki ne sevginin ne de "hak" denilen belki de her 2 dünyada da çok değerini bilmeyiz.

Vefa...

İstanbul'da bir ilçesi olarak kalmasaydı keşke akıllarda...

Yüreklerde sızı olarak kalmasaydı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails