9 Temmuz 2009 Perşembe

Hayal mi?!

Aha...

Fotoğraftaki hatun kimdir?!

Aha...

Tanımıyorum, ama gayet de hoş:p

Aha...

Sahi kimdir yau? Valla bilmiyorum, öylesine dikkatimi çekti ve iliştirdim. Malum konuya dair bir fotoğraf iliştirmek gerekti.Ama bu hatun da ...

Aha...Aha...

Evet, gelelim şincik sadete...Ben, şahsım, kendim sonunda ehliyet aldım; düzeltiyorum, ehliyetimi henüz almadım ama çalışmadan hatta kursa gitmeden- yalan olmasın, kurs ücretini ödemek için gidiyordum- sınavları geçtim. Çalışmadım bile...

"Trafik, İlkyardım ve Motor"
Herkes kalırsın, motor zor zor zor diye beni korkutmuştu ama an itibariyle sorulara baktım ve en yüksek not motordan geldi:)

Aha...

Az kalsın, ilkyardımdan kalıyormuşum ama:) Aman çok şükür...

Neden bu kadar sevindim, neden bunu blog konusu yaptım...
Sebebini beni iyi bilenler bilir...
Tam 23 yaşındayım,yaşıtlarım ehliyeti hatta kendi arabalarını alalı yıllar yıllar oldu. Ama ben yeni alabildim. Hatta öyle ki sınava kardeşimin arkadaşı ile beraber, aynı yerde girdik. Henüz 18'ine yeni girdi ancak benimle girdi. Ama ben yeni alabildim...

-E bildim diyorum, çünkü bu imkanlara henüz yeni ulaşabildim. Malumane sorunlar yüzünden, hep erteledim, sonra alırım sonra alırım dedim. Hoş, şu an yine sıkışık anlardayım ama ilk kez kendim için birşeyleri ertlemedim. Evet, aldım, yan, geçtim...

Aha...

Artık benim de ehliyetim var...

Darısı ertelediğim bütün hayallerime...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails