6 Temmuz 2009 Pazartesi

Fotoğraflar & Bloglar


Fotoğraflar ve yazılanlar...

Bloguma bakıp yazdıklarımı okuyanlar diyorlar ki, "Yazılanlar güzel ama o fotoğraflarla bağlantısı nedir? Yazıyla alakalı fotoğraflar koysana kızım..."diyorlar.

Evet, belki de haklılar, hani fotoğraflar yazılanları anlatmalı; anlatılanlar da yazılanlarla anlam bütünlüğünde olmalı belki ama...

Ama işte...
İçimden ne geldiyse yazıyorum, yazdıkça yazıyorum ama...Ee, dolayısıyla sevdiğim her fotoğrafı da "Aaa bu uymadı" demeden yerleştiriyorum oracığa...

Mesela, ilk sayfam bulunan çanak çömlek fotoğrafları...
Nedir onlar Allah aşkına? Ne değildir ki... Onlar bizim kültürel zenginliğimizin bir parçasıdır.

Hem Allah aşkına, ne kadar renkliler cıvıl cıvıl ne kadar güzeller değil mi? Tıpkı ben gibi, tıpkı siz gibi...Rengarenk, cıvıl cıvıl...
Çok güzeller...
Hem sayfama da renk katıyorlar...
Anlamı olsun olmasın yazıyorum ve yazdıkça kendimi buluyorum, ee dahası ne...Kime ne? O fotoğraflar da benim, beni yansıtıyor...

Dedim ya kime ne!!! Seven sevsin, sevmeyenin de canı sağolsun...

Hem ne demişler, önemli olan icraat...
Yani bana hissettirdikleri...
Ve ben de hissediyorum...

Hissetmesini bilenlere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails