26 Temmuz 2009 Pazar

Dostluk

Aslında şimdi bu blogu yazarken de ne yazmak istediğimi bilmeden yazmaya başladım.Son 2 haftadır her cuma yaşamış olduklarım aklıma geldi, şaşırdım.Sonra gözüme, yukarıdaki fotoğraf ilişti. Baktım ve aklıma gelenlerle yüreğimdeki hisler bir anda dillendi, hoş, dillendi de kelimeler yine yetmedi...

Dost...

Evet ya dost...

Herkesin çok arkadaşı olurmuş da dostu olmazmış. Çok dostu olan da çok zengin olurmuş.

Tabii öyle değil mi?! Tabii öyle...
Herkes tanış olur, arkadaş olur da can olur mu? Canından can parçası olur mu?

Olmaz, olamaz tabii...

Ama ben öyle şanslı birisiyim ki sevgili blog; yıllardır bir kez bile birbirimizi kırmadan herşeyi paylaştık, her anımızda uzak bile olsak yan yana olduk can dostumla, kardeşimle...
(Ah benim Meleğim, Prensesim seni çok seviyorum!Tanrım seni korusun!!!)

Ve evet...

Bu sene başında tanıştığım canım öğrencilerim, kardeşlerim...
Mutlaka her birinin yeri farklıdır ama bazıları öyle özel ki...
Öyle ki gözümün nuru tek kardeşimden farksızlar. Her dakika,her an yanımdalar. Öyle zor öyle tuhaf zamanlarda yanımda olan hep onlardı. Canlarım...Canım kardeşlerim...

Ve tabii ismini sayamadığım cici dostlarım...

Evet ya blog, ben ne zenginim aslında. O kadar çok dostum var ki...Gerçekten dostum...
Sadece mutlu anımda değil, mutsuz anımda da gözünü kırpmadan benim yanımda olan dostlarım...Arkadaş değil, öyle sadece güzel zaman geçirdiğim tanış değil; dost, kardeş...

Ah be duygulandım blog...

Cidden duygulandım...

Ne denmiş fotoda, "Dost omzundaki bir eldir".Benim omzumda öyle bir el var ki birçok yürekle bütünleşmiş bir el...

Evet be blog, ben çok zenginim!
Evet, belki cidden zor anlar yaşadım, yaşıyorum ya da yaşayacağım ama bu kadar zenginken ben, sevgiyle desteklenirken, hangi zorluk beni yıkabilecek ki?!

Evet blog...

Evet sevgili blog...

Seni seviyorum...

Evet dostlarım sizi de çok seviyorum...

Hem de çok seviyorum...

İyi ki hayatımdasınız ve beni ben yapansınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails