6 Temmuz 2009 Pazartesi

Acelesi Var Kalbimin Anlaşılan...

Daraldım...

Darlandım...

Havanın rehaveti üstüme çöktü sanki...Anlamış değilim nedendir...

Darlandım yahu... Yine başladı çarpıntılar...

Anlamıyorum be kardeşim, o kadar da gidiyoruz ama bu doktorlar da hiç yardımcı olmuyor. O kadar Latince kökenli teşhis koyuyorlar da "Üfi bak bunları bunları yap" demiyorlar...
Desinler yapmayan beter böcük olsun...

Anlaşıldı yok yok, bu gecede uyku yok bana.Neye elimi atsam kurudu ya hani sanki kendimi de kurutuyorum...Bu çarpıntıda nerden çıktı kardeşim? Tamam, daha öncesinde spazmla dans ettik de şimdi nerden çıktı...

Hani böyle yüreğiniz ağzınızda bir yere yetişmek istercesine konuşur, telaş içinde olursunuz ya, işte öyleyim son zamanlarda. Sanki bir yerden bir haber gelecek gibi telaşlı, geç kalmışcasına aceleciyim.Aslında ben değil, kalbim...Hergele öyle hızlı atıyor ki...Anlamış değilim...

Yok yok bu böyle olmayacak...Yeniden mi gitmeli doktor emmiye? Bre evlat demeli, böyle olmuyor...Yoksa fişini çekeceğim he kalbimin...

Zaten ne işe yarıyor ki...Hep kırılıyor...Ph var sanki de atıyor böyle...Dur yavaş at be....

Ellerimde, beynimde, dilimde hepsi redif oluşturmak istercesine hızlanıyor...
Oysa onu telkin ettim, bak kalp böyle hızlı atma, çarpıntı yapıyorsun, çarpacağım bir tane dedim de anlamıyor...Bak acele işe şeytan karışır, gel beraber yavaşça halledelim işimizi, yok anam yooook hızlandıkça hızlanıyor ve sayesinde ben de sanki bir yere yetişecek gibi hızlı konuşuyor, hızlı yazıyorum...

Hızlanın anasını satayım...Hızlıca yaşayın...

Zaten ne demişler, "Hızlı yaşa, genç öl!"....

Durmak yok, hızlanmaya devam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails